Teleurstellingen

18 februari 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Hey allemaal,

Hopelijk hebben jullie allemaal een goed weekend gehad. Dit weekend heb ik te horen gekregen dat ik niet geaccepteerd ben in maastricht. Dit heb ik al een jaar in gedachte gehad als mijn master na mijn studie. Hierbij heb ik nog 3 andere opties maar nu ik ben afgewezen zoek je dan meer universiteiten of ga je een jaar werken. Het lastige is je kan niet bij universiteiten langs en je hebt nu al een beeld van wat je graag zou willen doen dus het wordt steeds lastiger om keuzes te maken waarbij je een goed gevoel hebt. De angst van volgend jaar ook niet geaccepteerd worden en dan maar iets doen uit het feit dat je dan een master kan doen kan je zeker een benauwd gevoel van krijgen. Hoe dan ook zoiets je stapt eroverheen en je probeert het opnieuw . Iedereen die zich nu aan het aanmelden is laat je absoluut niet ontmoedigen door zulk nieuws. De hele wereld staat voor je open en als je niet wordt aangenomen dan hoor je iets anders te doen volgend jaar. Tegenslagen horen erbij.

melting pot

Beter nieuws is dat er een geweldige valentijn tussendoor was en dat ik en mijn partner naar een heerlijk fondue restaurant zijn geweest. Eindelijk kunnen we amerikaans eten waarderen. Mijn onderzoek op werk lijkt ook publiceerbare data te hebben waardoor ik misschien op een artikel kom.

fijne week nog allemaal!