Kat

3 maart 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

hey allemaal,

Anderhalve week kwam ik thuis en mijn huisgenoten wouden een kat adopteren. In Amerika is er een systeem dat katten uit het asiel momenteel bij je kunnen wonen tot dat ze geadopteerd zouden worden. 1 week later was de kat voor onze deur. Hij heet buddy en is 3 jaar oude zwarte kat en op dat moment was er een nieuwe huisgenoot in ons huishouden. Hij is ziek en niest veel maar dat maakt hem eigenlijk schattiger.

buddy onze rare kat buddy

Op dit moment nog 3 maanden en dan ga ik al weer naar huis. De tijd gaat snel en langzaam komt er wel een beetje heimwee. Ik ben absoluut klaar om af te studeren. Na afwijzing van maastricht en Helsinki heb ik besloten om een jaartje te werken om meer ervaring in klinisch veld op te doen. Opeens naar carrière center om mijn cv en motivatiebrief te schrijven. Op dit moment voor 10 applicaties gesolliciteerd en daarvan een sollicitatie gesprek. Dit veranderd niet dat ik het jaar erna heel graag naar de universiteit wil maar voor mij gaat kwaliteit voor en daarvoor moet ik ervaring opbouwen. Plus Amerika was een duur avontuur dus het is altijd goed om weer wat reserves op te bouwen.

Meer goed nieuws mijn reis visum voor canada is binnen dus nog drie weken en dan lekker ontspannen. Oh en een vraag mijn studeert af in mei iemand een leuk idee voor kado