terug naar huis

12 mei 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Hey iedereen,

Hopelijk gaat het met iedereen goed het is alweer twee weken geleden sinds de laatste blog. In deze tijd eindelijk mijn thesis ingeleverd en we zijn in rustige vaarwateren beland.  Met zekerheid heeft mijn professor al verteld dat ik mijn biotechnisch verslag heb gehaald het cijfer blijft nog even onbekend. In de tussen tijd zijn ik en mijn vriend natuur gebieden gaan bezoeken zoals providence canyon and panama city beach. Mooie plekken als je op een roadtrip gaat en deze plekken kan ik jullie erg aanraden.

panama city beachpanama city beachcanyonprovidence canyon

Naast dit heb ik ook mijn eigen verjaardag hier gevierd , de uitreiking van mijn vriend en zijn we wezen bbq'en om onze tijd nuttig te gebruiken. Ik hoop dat jullie ook deze tijd besteding hebben kunnen vinden en dat iedereen nog positief blijft nu eindelijk de restricties afnemen. Ik heb mijn vlucht voor 16 juni geboekt en zal daarom ook snel terug komen en daarom zal dit ook een van de laatste blogs zijn die ik zal schrijven. Ik weet dat voor het aankomende jaar mensen niet in andere landen hun stage zullen volgen maar ik hoop dat de aankomende jaren misschien hulp zullen hebben aan deze blogs om te weten dat in ieder geval voor mij het een hoogte punt in mijn leven is geweest en waarschijnlijk altijd zal blijven. We zijn beter voorbereid dan we denken voor avontuur op een 21 jarige leeftijd kan je heel wat bereiken. Dit jaar en alle jaren die zullen komen zullen een avontuur blijven een baan, een master , een nieuw land het zal door blijven gaan en aan ons is om daarin zoveel mogelijk mee te groeien. Ik denk dat ik hiermee genoeg motivational speech heb gegeven en rond het daarom hier mee af.

Fijne week nog!