nieuw avontuur

3 februari 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Hey iedereen,

De spanningen stijgen nu het corona virus in Amerika is. Iedereen is bezorgt en angstig. Dit is nu langzamerhand het gesprek van de dag. Of we ons wel zoveel zorgen moeten maken of niet daar is iedereens mening over verschillend. Tussen mensen die verwachten dat het net als de griep zal zijn of mensen die verwachten dat de 1/10 van de populatie dood zal gaan. Het is in elk wereld deel dus in ieder geval hoef ik niet na te denken om mijn stage plek eerder te moeten verlaten dan de geplande eind datum. Maar misschien is dit niet de perfecte timing maar twee weken geleden hebben we onze tickets naar Canada geboekt voor Spring break. Hiermee zullen we reizen tussen toronto,qualbec and montreal. Maar ik laat mijn plezier hier niet door verpesten en ik zal een uitstekende vakantie hebben en jullie kunnen snel nieuwe foto's op mijn instagram verwachten.

Naast dit leuke nieuws heb ik nog niks van Maastricht gehoord en zijn alle documenten in Finland aangekomen. Hiernaast heb ik wel veel belovend onderzoek op werk die misschien tot een publicatie kunnen leiden waar mijn naam dan op zal staan. Ook zal ik 19 februari meedoen aan een undergraduate research symposium om dit te kunnen presenteren. Voor 24 februari zal ik mij inschrijven voor UCL developmental neuroscience. Hierbij wacht ik nu op mijn resultaat van mijn biotechnisch verslag om mijn gemiddelde op te halen om meer kans te kunnen maken.

Het is ook bijna 14 februari en dan ben ik officieel 6 maanden een koppel met mijn vriend( we kennen elkaar dan meer dan een jaar). Hopelijk is dit hoop voor iedereen die een lange afstand relatie heeft of zou willen aangaan. Als je moeite voor dingen doet dan werkt het altijd.

helsinki  University of Helsinki. Translational medicine

Nog een fijne week iedereen!