corona virus

13 maart 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

hey iedereen,

Hopelijk gaat het goed met iedereen. Hier is het hele lab leeg en worden er alleen theoretisch werk op dit moment uitgevoerd. Mensen komen niet in 2 meter afstand van elkaar. De straten zijn leeg en alles wordt afgelast. Dit zijn milde maatregelen vergeleken met andere landen. In Amerika ben ik sinds februari elke week op de hoogte gesteld van Nederland absoluut niks gehoord.  Op dit moment is een reisverbod van Amerika naar Europa. Ik kan hierdoor niet terug naar Nederland en mijn familie kan niet naar mij komen.

Mensen hier kunnen niet naar hun familie tot het opgeheven is en we hebben allemaal geen idee hoe lang dat duurt. . Bedankt voor al mijn vrienden die  mij supporten in erg stressvolle tijden. Maar als het goed is gaat mijn trip naar Canada nog steeds door en vertrek ik vandaag.  Hierna zal ik voor twee weken in zelf quarantaine moeten gaan en vanuit thuis werken. Ik laat het jullie weten hoe het allemaal gaat. Laten we proberen te ontspannen en te genieten en zo min mogelijk gestrest te worden. Het waait allemaal wel weer over en ik heb al heel veel resultaat op werk. Dit is misschien niet de vrolijkste blog van mij maar het hoort er allemaal bij. Ik heb wel goed nieuws ik heb sollicitatie gesprekken voor banen en zal daardoor waarschijnlijk gaan werken in europa volgend jaar. Ik laat het jullie weten hoe de gesprekken gaan.

fijne week iedereen en geniet van alle goede dingen op dit moment . Die zullen we meer en meer moeten waarderen