reis over de wereld

3 december 2019 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

hey allemaal,

Super leuk dat jullie nog steeds lezen momenteel zitten we op de helft van dit  avontuur.  Op een gegeven moment voelt het avontuur als een nieuw thuis. Het gevoel van thuis mis je nog maar je raakt gewent aan je nieuwe omgeving. Ik heb geluk met mijn geweldige vrienden die mijn zowel in Amerika steunen als de steun die ik van thuis krijg. De langzame steun die ik krijg in het  laboratorium is ook erg fijn. Je werk wordt steeds meer gewaardeerd door je poster op te mogen hangen tussen alle PhD studenten en steeds meer verantwoordelijkheden en steeds vaker naar je opinie gevraagd. Je hele bachelor heb je het gevoel dat als je zou werken in het veld dat je helemaal niks zou kunnen doen. De opleiding bij de hogeschool Leiden bereid je veel beter voor dan dat je verwacht. Niet alleen de opleiding maar ook jezelf kan veel meer dan je zou kunnen bedenken. De diversiteit is ook ontzettend leuk zoveel studenten met zelfde achtergrond die compleet ander onderzoek doen van spierziektes tot neurologische ziektes. Het  is een veld waar je nooit kan stoppen met leren. Gelukkig is er ook veel tijd om te ontspannen ! Hier zijn een paar foto's de rest zal ik op facebook plaatsen later deze week. activiteiten die wij hebben bezocht

1) grand canyon ( aanrader als je tijd heb spendeer hier 3 dagen en ga camperen)

2) little italy and little france

3) stratosphere( als je van achtbanen houdt neem dan inclusief attracties)

4) hoever dam( duurt een ochtend  heel mooi voor foto's)

5) fashion show mall( heel veel winkels leuk om te kijken)

6) las vegas show( musical over vegas)

7) neon light museum( leuk maar vrij duur)

8) del friscos ( Voor een goed dinner is het de beste plek om te eten)

9) alle hotels bezoeken ( zoveel hotels hebben exposities of prachtige kunst of tuinen)

IMG_2784IMG_2223

IMG_1234

Over twee weken is de kerst vakantie en dit jaar zal ik niet naar Nederland terug komen maar ga ik naar cancún mexico. Hierbij zal ik de familie van mijn vriend ontmoeten. Naast cancún zal ik tulum en playa del carmen gaan ontdekken(foto's van internet).

playa del carmen

tulum