nieuwe huisgenoot

20 januari 2020 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

hey allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden geweest dat ik een nieuwe blog schreef. Ik heb het zo druk gehad maar nu zal ik even de tijd nemen om jullie toe te lichten wat er allemaal is gebeurd. Natuurlijk mijn vakantie in mexico geweldig geëindigd. Prachtige vakantie en zelfs een nieuwe instagram account gemaakt  omdat er zoveel mooie foto's waren. Na mijn vakantie kwam ik thuis en er was een nieuwe huisgenoot. Mijn nieuwe huisgenoot half amerikaans en half vietnamees. Aardige meid maar beetje grijze muis dus zie je niet zo vaak uit de kamer. Gelukkig blijft het wel schoon en heb ik nooit de ervaring gehad van hele vieze huisgenoten. Naast dat heb ik tweede prijs gewonnen in de competitie. Dus ik mag mij inschrijven voor een master en FSU betaald de inschrijf kosten. DIt betekend dat ik mij ook zal inschrijven voor Engeland. Ik ben mij op dit moment ook voor aan het bereiden voor een nieuwe presentatie in februari. Als laatste ben ik ook een jury lid voor een wetenschap competitie voor een middelbare school.

Dus op dit moment zoveel mogelijk experimenten aan het uitvoeren want we hebben goed bewijs om onze hypothese te bevestigen. Dit is heel goed nieuws maar dat betekend lange dagen op werk. Het einde van de tunnel van mijn stage is inzicht en de druk om uit te zoeken wat hierna te doen en dit goed afronden sluipt er langzaam in. Iedereen wordt langzaam zenuwachtig en vragen wanneer ik terug zal keren. Dit blijft lastig sinds maastricht een cyberattack heeft gehad zal ik dat pas in februari horen. Finland zal ik eind maart waarschijnlijk horen en Engeland zal eind maart of rond april zijn. Zodra ik het hoor zal ik jullie allemaal inlichten en waar ik ook ben jullie zijn allemaal welkom. Ik heb ook ontzettend leuk nieuws om te melden in volgende post dus blijf updated!

maastricht maastricht university . Psychopathology

tot volgende keer :)