een echte reiziger worden

1 oktober 2019 - Tallahassee, Florida, Verenigde Staten

Dit is alweer blog 5 en haast twee maanden zijn voorbij. Tijd gaat ontzettend snel voorbij hier.  Mijn moeder komt deze zondag alweer langs en zal ze voor het eerst mijn vriend ontmoeten  en het leven in Amerika ervaren. Voor iedereen die het verhaal niet kent, ik heb mijn vriend leren kennen in Mexico in December. We hadden nooit verwacht dat het iets zou worden maar we bleven elkaar whatsappen. Toen ik naar Amerika ging hadden we besloten om het te proberen. Uiteindelijk gek op elkaar geworden en zijn we een relatie begonnen. Hierbij wel veel culturele verschillen om de hoek gekomen. Van vrienden die nauwelijks engels kunnen, eten tot nationale trots. Dus deze zondag zullen we met z'n drieën naar Orlando vertrekken naar het delta hotel by marriott.

delta hotels by marriot

Hierbij zullen we een stop maken in het disney park epcot. ( twee maanden geleden in Magic kingdom en animal kingdom geweest). De week erna zal ik op stage zijn en mijn oom komt dat weekend en zullen we naar een rez reservaat gaan om te kanoën. Ook zullen we naar een bachata feest, uiteten, universiteit tour, concerten , voetbal wedstrijd gaan.

FSU-Res-2

Het weekend erna zullen we naar Miami vertrekken naar mare azur design district luxury appartments. Hier zal er veel gewinkeld worden en het natuurpark everglades staat op de planning. Het gaat deze trip voornamelijk om de prachtige natuurreservaten die Amerika te bieden heeft.

mare azul

Naast de natuurreservaten hopen we ook dat mijn moeder mijn buitenlandse vriend accepteren.Dit is de eerste reis na Orlando waarbij ik naar Magic kingdom ben geweest.

magic kingdom

animal kingdom

animal kingdom

rainforest restaurant

rainforest

en overnacht in b resort and spa in orlando

b resort

Dit was een geweldige vakantie die ik iedereen aanraad en hopelijk is de vakantie van dit weekend net zo geweldig!

Dit was mijn blog en ik zal over twee weken weer een nieuwe maken. Laat weten of jullie de blogs meer text leuker vinden of met meer photo's. Dan hou ik daar rekening mee volgende keer.